Welcome to Alaska

25 lipiec godz. 8:48 (USA)

Można powiedzieć, że się udało wyspać. Piszę teraz z hostelu Spenard gdzie spaliśmy za 56 dolarów 😛 Zaszaleliśmy na pierwszy nocleg bo już byliśmy padnięci i w momencie kiedy się kładliśmy spać byliśmy już chyba 27 godzin na nogach, a poprzednią noc spaliśmy niecałe 2 godziny 😛 i jeszcze do tego męczący lot najpierw ponad godzinę a potem przerwa 5 godzin na lotnisku i lot przez 10 godzin i jeszcze te wszystkie formalności 😛 aż w końcu jakoś po 22:00 „naszego czasu”, po krótkiej rozmowie – na ile przyjechaliśmy na Alaskę i że na wakacje i potem do Kanady – urzędnik powiedział nam „Welcome to America!” Na szczęście na lotnisku był internet i Pani w informacji i trafiliśmy po kilku godzinach poszukiwań tutaj 🙂 co prawda nic nie jedliśmy od wczoraj od około 11:00 w samolocie ale nawet teraz już nie czujemy głodu w ogóle 😛 ale jak się umyję i jakoś wszystko ogarniemy to trzeba iść coś kupić do jedzenia no i chyba rowery tak, jak sobie wymyśliliśmy, żeby było tańsze to nasze podróżowanie 🙂 pewnie w Walmart-cie bo tam jest tanio 😛 Problem jest tylko taki, że cały czas pada i prognozy nie wyglądają zbyt optymistycznie 😛 Mieliśmy w tym hostelu spać na polu namiotowym, ale jak doszliśmy z lotniska to już wszystko mieliśmy mokre, więc postanowiliśmy spać w pokoju, żeby wysuszyć wszystko (zajęliśmy wszystkie wieszaki) i się wyspać porządnie i umyć 😛 Ubrania na szczęście wyschły, łóżko wygodne, cicho i spokojnie. Grzesiek jeszcze troszkę spał w samolocie, a ja w ogóle bo cały czas ten angielski czytałam, żeby wiedzieć co panu powiedzieć z kontroli, a w końcu prawie o nic nie zapytał, ale to mi nie zginie 😉 Zobaczymy co to wyjdzie z naszego planu podróżowania, tzn. za bardzo go nie mamy tylko taki, żeby dwa parki narodowe chociaż zwiedzić, ale słabo będzie spać w namiocie jak pada cały czas 😛 zobaczymy.. Wczoraj jeszcze był super widok z samolotu na Alaskę, na wielkie rzeki, które się bardzo fajnie rozgałęziały i wyglądały, jak to Grzesiek powiedział – jak makaron, ale już McKinley (Denali) był zakryty chmurkami, może go jeszcze zobaczymy.. 🙂